Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Osebnihoroskop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Osebnihoroskop.si upravlja Planet 2, d.o.o. v nadaljnjem besedilu “prodajalec”.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.
Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.
Darilni bon
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Planet 2 d.o.o. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (številko nakupa), prodajalec Planet 2 d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Planet 2 d.o.o.. Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Planet 2 d.o.o.. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@osebnihoroskop.si. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Uporaba darilnega bona: •Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila. •V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon. Ali pošljete email sporočilo na info@osebnihoroskop.si, na katerega nam sporočite, kadar ga želite koristiti en dan prej. Če želite unovčiti več bonov, morate opraviti več nakupov. •Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. •Nato samo še oddate spletno naročilo.
Cene
Vse cene so izražene v EUR. DDV ni obračunan, po členu ZDDV-1 nismo DDV zavezanec, razen v primeru, če postanemo DDV zavezanec.
Akcijske ponudbe veljajo ves čas objave in do razprodaje zalog.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe, zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz. se za njega ne more izvršiti nakupa.
Vse artikli nad vrednostjo 0,10 eur so v prodaji in nakup za njih velja.
Naročilo
Kupec s klikom na gumb "potrdi naročilo" izrecno potrditi, da se strinja s plačilom izdelka ali storitve.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila.
Planet 2 d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi, oziroma z razlogom zavrne. Planet 2 d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Planet 2 d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je Planet 2 d.o.o. izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Planet 2 d.o.o. Prek elektronske pošte Planet 2 d.o.o. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Planet 2 d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Planet 2 d.o.o. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Planet 2 d.o.o. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljat Planet 2 d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Planet 2 d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.
Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov info@osebnihoroskop.si.
V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena,
Cenik dostave
Cena za neomejeno število artiklov v posameznem nakupu po vsej Sloveniji
Osebnihoroskop.si strošek poštnine: Strošek dostave (poštnina) pošiljanja se zaračunava po veljavnem ceniku Pošte Slovenije in GLS.
Partner za dostavo pošiljk prodajalca Planet 2 d.o.o. je Pošta Slovenije in GLS, vendar si Planet 2 d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Način in strošek dostave in obdelave naročila: Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije in GLS, ki večino paketov dostavi najkasneje tretji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti. Artikli, naročeni na Planet 2 d.o.o., gredo na pot v najkrajšem možnem času. Izdelek je odpremljen običajno na dan prejetega naročila ali po dogovoru preko e-mail: info@osebnihoroskop.si. Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot.
Čas dostave
Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev.
Izdelki naj bi bili predvidoma dostavljeni v roku 7-15 dni. Podrobnejši čas dostave je naveden ob posameznem izdelku. Zaradi določenih razmer, kot so praznik v tujini, se lahko čas dostave podaljša. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo dostave.
Pogodbena dostavna služba GLS vas na dan dostave preko SMS-a obvesti o predvideni uri dostave, zato vas prosimo, da med kontaktne podatke navedete mobilno telefonsko številko, na katero ste dosegljivi.
V kolikor vas na dan dostave ni doma, lahko pokličete na kontakt v priloženem sms-u ter se dogovorite za drug termin dostave. DPD ponuja tudi možnost prevzema na Pošti Slovenije.
Možnosti plačila
Planet 2 d.o.o. omogoča naslednje načine plačila: s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro), preko mobilnega telefona z Moneto. Z nakazilom na račun SI56 0203 3025 8154 348 po ponudbi/predračunu. Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Planet 2 d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
Za plačevanje s plačilnimi karticami in Moneto uporabljamo plačilni sistem Paywiser. Pri plačilu s kreditno kartico, sredstva iz kartice s strani Planet 2 d.o.o. ne bodo trgana dokler izdelek ne bo poslan. Več o katričnih plačilih in plačilnem sistemu Paywiser si lahko preberete na povezavi www.paywiser.eu.
Opozorilo: Pomembno je da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek ter številko naročila.
Izdelki so do dokončnega plačila v lasti prodajalca.
Osebnihoroskop.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Naši podatki za nakazilo
IBAN: SI56 0203 3025 8154 348
BANKA: Nlb d.d.
Naziv : Planet 2 d.o.o., Tržaška cesta 2 1000 Ljubljana
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila
referenca: SI00 – številka naročila
Vračilo blaga
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe mi mogoč.
Ker družba Planet 2 d.o.o. v tem primeru prodajalec, ne posluje z gotovino, lahko vračila potrošniku izvajamo le na transakcijski račun ali priporočeno s poštno nakaznico. Potrošnika ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe lepo prosimo, da navede ali želi vračilo kupnine prejeti preko poštne nakaznice oz. na njegov transakcijski račun. V kolikor želi vrnjeno kupnino prejeti na transakcijski račun, prosimo, da ga navede na obrazec.
Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v original embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe.
Ker ne poslujemo z gotovino, žal ne moremo sprejeti paketov, ki so poslani z odkupnino. Prosimo, da paket pošljete navadno ali priporočeno ter navedete vaš transakcijski račun, kamor lahko vrnemo kupnino.
V primeru akcij, ko podarimo brezplačno poštnino in stranka odstopi od pogodbe oz vrne izdelek, vrnemo celotno kupnino.
V primeru odstopa od pogodbe ter vračila izdelka, ki ni predmet reklamacije ne vračamo zneska poštnine za vrnjen paket.
V primeru menjave izdelka za drug izdelek ali drugo velikost stranka krije znesek poštnine za MENJAVO.
V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen...) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,7€, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.
OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA
ODSTOP OD POGODBE
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži z vsemi etiketami in brez znakov nošenja! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec.
V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen...) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,7€, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.
Stvarna napaka
Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in V 24 MESECIH od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 MESECIH od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.
Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, osebnih podatkih ter elektronski komunikaciji.
Prodajalec se zavezuje k trajnem varovanju osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, nagradnih iger ter akcij po elektronski pošti ali na mobilni telefon.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla, prav tako pa poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika, oz. računalnika preko katerega dostopa do naše spletne trgovine.
Pritožbe in spori
Ponudnik Planet 2 d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 41 681 682. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@osebnihoroskop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Planet 2 d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi
TUKAJ.
O podjetju - prodajalec
Podjetje:
Podjetje Planet 2 d.o.o. ,
Registrirano na naslovu Tržaška cesta 2, 1000 Ljubljana
Davčna številka: 69555206
Matična številka: 3605094000
Datum vpisa pri registrskem organu Okrožno sodišče Ljubljana: 01.09.2009
Pravnoorganizaciskjska oblika: družba z omejeno odgovornostjo